Ennen Kuin Lumi Tulee…Tai Sulaa…

Ajan hallinta on kyllä kaiken ydin. En tiedä ketään, joka ei toivoisi saavansa hieman enemmän aikaan, käyttävänsä tehokkaammin ne 24 tuntia vuorokaudessa jotka meille on suotu. Haluaisin sanoa, että miettikääpäs minun aikatauluani, minulla se vasta on haastavaa. Ei ole. En usko, että minun elämäni asettaa aikataulutukselle sen kummempia haasteita kuin kenenkään muunkaan.

Miksi sitten taistelen asian kanssa aina vaan?

Koska olen ihminen, inhimillinen ihminen joka innostuu asioista, kiinnostuu vähän kaikesta, haluaa olla kaikessa mukana, auttaa jokaista. Ja kuitenkin sohva kutsuu ja netflix vetää puoleensa. Mitä sitten on tehtävissä? Ei välttämättä mitään.

En usko löytäväni mitään kikkakolmosta. En lupaa tehdä vertailevaa tutkimusta tarjolla olevista ajanhallinnan opuksista. En aio kysellä vinkkejä arjen järkeistämiseen. Lupaan, ettei kukaan saa elämänsä langoista kiinni lukemalla kirjoituksiani. En varmaan saa itsekään. Voisi jopa sanoa, että on idioottimaista käyttää aikaa ajankäytöstä kirjoittamiseen. Niinpä kyllä.

Olen kuitenkin inhimillinen ihminen.

Seuraavaan postaukseen mennessä  minulla tulee olla selvillä parin päivän ajankäyttö. Aseina selvitystyössä kynän ja paperin sähköiset kaverit. Katsotaan, löytyykö jatkossa paremmat välineet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s